Klar til sofa nu...

fredag den 15. maj 2009

For nu at starte lidt bagvendt med dagen.... så er jeg klar til at smide mig på sofaneseren nu!! Jeg er nemlig en lille smule træt ;)

Jeg har været med xen oppe og kigge i en lille hygsom butik, med nogen rigtigt søde ejere, Michael og Regina : Original Racing Collection. Og jeg siger dig de har meget guf, hvis man er til Gulf og Steve McQueen, Joe Siffert og Jacky Ickx . :)

Og sørmer om ikke xen synes at jeg skulle begaves med den taske, jeg har sukket efter i omtrent et par år eller mere, efterhånden?! :) Jeg har lidt svært ved at skjule mit brede smil !

Men dermed stopper Gulf drømmene ikke. Noget jeg også ønsker mig derfra er en jakke. Og hvis det absolut SKAL være en damejakke, skal det være denne! Men jeg synes jo egentlig at damejakkerne mangler lidt Gulf pral..... Så ellers ville jeg vælge denne herremodel! Men så skal jeg da først lige løbe med lottopuljen på onsdag ;)

Derudover har jeg idag været på Brørup Marked, sammen med nogen af dem fra kreativ café! Og jeg eeeelsker markeder og har ikke været på sådan nogen længe. Så det var bare SUPER!!!!

Jeg begrænsede mig dog usansynligt meget. Jeg købte kun lidt snor og ting til smykkefremstilling:) Så min dag har faktisk foregået på benene hele dagen, så derfor er jeg lige klar til sofaen nu. Men jeg har også hørt i min øresnegl at der skulle komme American Pie 1 og 2.... det kan jeg da godt lige klare :)

6 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Tina
Det lyder til at have været en fed og god dag.Tasken er da bare for fed også.
Merete

IF Stjernen sagde ...

Feeeeeeeeeeed taske! Den har været værd at vente på :-)

Og den herrejakke er herrefed. Hvis man så også fik Steve McQueen med... ;-) Ja ja, jeg ved godt at han er død, men han var så lækker.

Tine sagde ...

Super fed taske!!

Jeg kryder fingre for Lotto på onsdag, så du kan få en matchende jakke :-)

Tina sagde ...

Merete: Bestemt ganske udemærket dag ;)

Britta: jaaah den var da!! Jeg har også brugt den hver dag siden nu. Jaaah herrejakken er meeeget federe end damejakkerne!! Jeg har spurgt... han følger desværre ikke med! ;) Men du kan få et krus med ham på :D

Tine: jaaah den er så lækker!!! Og jeg glemte at købe kupon... mon ikke det er for sent til idag??

Per sagde ...

Pst: Nu behøver du ikke trave hele byen rundt efter snor til smykkefremstilling :D

Tina sagde ...

Hej Per :)
Dejligt !! :) Får i også nylon snøre hjem? Som man kan smelte i enderne? Jeg, personligt, bruger nemlig slet ikke bomuldssnøre ;)
Men smukke farver i har fået hjem! :)

Send en kommentar