Duo til solist

søndag den 10. maj 2009

Der sker ikke synderligt meget spændende, her i hytten, som er værd at berette om :) Jeg kan stadig ikke tage mig sammen til en pind!! Begynder at tro på, at jeg har raget en mindre depression til mig.... Sådan i ved, let til tårer og så inderligt træt. Sådan må det så være....

Dog fik jeg gjort badeværelset hovedrent igår... delvist sammen med Nanna. NØJ det dufter godt derude nu, og jeg VED der nu er 100% rent ind under og bagved ALT derude :)
Men er du vimmer hvor har jeg dog inderligt ondt i lænd og ben og hænder idag... hvorfor dælen er det altid prisen??!!

Nå... men så foregik dagen idag, da lidt mere stille. Jeg har besøgt min kære farfar idag, for første gang siden han blev alene.
Han trængte til hjælp, til at få kigget alle telefonnumrene i deres (hans) telefonbog igennem og skrevet om, så det var til at se.
Så jeg troppede op med laptop under armen idag og sammen fik vi lavet en ny telefonliste, over alle de numre han gerne ville kunne findet let. :) Rigtigt hyggeligt, med fin snak om en masse navne i bogen. En lille tåre kom der også.... men også en masse smil :)

Og jeg som var sådan lidt nervøs for at besøge ham igen, uden farmor..... tsk tsk... hvad tænkte jeg egentlig på?? :) Det er slet ikke så "farligt" at besøge sin farfar, efter han er gået fra Duo til Solist!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

mon du har brug for en tid til tanker lige nu, i stedet for at være kreativ...om du er ved at få en mindre depression ved jeg ikke, men det er jo tilladt at være ked af det, ikke? få du besøgt din farfar en helt masse i den kommende tid, her tror jeg der er mange gode tanker og snakke gemt.
Pas godt på dig selv :-)

Heidi sagde ...

Det kunne også "bare" være stress. Symptomerne er de samme. Jeg tror du og din krop trænger til at slappe af, koble fra. Gør noget godt for dig selv og din datter. I trænger tror jeg. :o)
God bedring til dig. :o)

Send en kommentar