Benzin og dækrøg

mandag den 25. maj 2009

SIKKE en weekend :):) Jeg har kombineret to ting jeg holder af... foto og biler/race!! :) Og at vejret så, stort set var super til formålet... gør bare smilet bredere!!

Vi følger for tiden, en ny spire, Martin Marrill ! Som i år kører i "Invitation only" klassen i DTC feltet. Jeg spår ham en god fremtid inden for motorsport. Han er dygtig, han har potentiale og han kan se åbninger og muligheder og udnytte dem!!

Samtidig kan jeg jo ikke helt slippe at jeg godt kan lide Magnussen, Lundgaard, og flere andre i det løb. Så dem skulle jeg jo også holde lidt øje med ;)

Alt det DTC race og stemningen der.... minder mig også om hvor gerne jeg vil til Le Mans. Men det er desværre noget, som min pension, indtil videre har fået sat en effektiv stopper for, økonomisk! Men jeg håber det kunne vende engang... på een eller anden vis.

Nå, men jeg havde jo en skøn lørdag på Padborg Park... det kan ingen tage fra mig :) Og jeg fik taget knap 500 fotos. Hvis du er lidt fotointeresseret... eller bil interesseret... så klik billederne op i stor, så ses de bedst og uden den grimme komprimering!

Denne lækre Special Saloon bil, som er en Gulf bemalet Porsche... faldt jeg da totalt for ;) jeg har et eller andet med Gulf farverne! Den og en del andre indtryk, her i den senere tid, har inspireret til de malerier jeg har gang i lige nu.

Søndag, var jeg inviteret til et lille hyggeligt sted, nær Århus. Hvor der var dømt Ferraritræf, grill, hygge og Formel 1 på storskærm, sammen med en flok venner og bekendte :)

På vej derop var himlen sort, truende og til tider lidt utæt... så frygten for en druknet havefest var stor!!

Men heldigvis blev regnen væk. Skyerne forsvandt strax efter ankomsten dertil :) Dejligt!! Så der blev "sparket dæk", grillet og spist læææækker mad og set Formel 1. Og der blev luret modelbiler.... både dem der var til show og dem der var til salg.

Jeg gad nu godt Luigi, den hvide Fiat 500!!! Desværre ikke til salg... men for HULEN den er da charmerende hva?

Jeg har sløret alle nummerplader og ansigter, fra havefesten. Jeg har ikke fået spurgt, om man ville postes på www sååå....

Og den der trælse copyright tekst er kun sat på, fordi fotos skulle lægges på Facebook.... Dér vil jeg godt lige sikre mig at det sågu ER mine fotos ;)

Nu vil jeg male videre... vi ses!

3 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Sikker fornuftigt med copyright mærket - så der ikke er andre der kommer og påstår at det er dem der har taget dine super flotte billeder. Det er næsten som at være der selv - men også kun næsten.

Deborah sagde ...

Rigtig fine fotos!

Tina sagde ...

Britta: på facebook er det i hvert fald... for de tror jo at alt er deres ;)
Ja du mangler jo altså lige lugten af brændstof og dækrøg!! ;)

Deborah: tak skal du have :)

Send en kommentar