Kender i ?

tirsdag den 7. april 2009

Jeg har flere gange set en kvinde, i vores by, som går rundt i en super smuk frakke. Bygget op som patchwork!

Den minder lidt om denne ... og så alligevel ikke.

Kender i sådanne frakker? Så ville jeg blive super glad for at høre fra jer :):)

EDIT: Det KUNNE godt være denne jakke:


Men jeg er ikke 100% sikker. Synes der var meget mere grønt og svagt rødt i hendes. Men jeg håber at se hende igen snart... for så passer jeg hende altså op og spørger :) HVIS det er denne jakke, har jeg slet ikke råd og må finde på andre ideer. For den koster 225 pund.

EDIT EDIT: Nix det er ikke den... For nu har jeg set denne, lidt mere forfra og der er et portræt i sort/hvid, og det er der helt sikkert ikke på hendes. Hendes er mere i kinesisk inspirerede stoffer.

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej! Det er en jakke af det spanske mærke "Desigual". Jeg ved at de fås i Kbh, Frederiksberg - mener butikken hedder "Enzo"? vh Susan

Tina sagde ...

Hej Susan, TUsind tak :) Det er ikke en jakke magen til denne jeg søger. Denne fandt jeg på nettet, vistnok i den butik du omtaler :)
Jakken kvinden havde på var mere silkeagtig og lidt tyndere.
Ih hvor jeg dog ikke er god til, når jeg ikke kan finde det jeg søger efter ;)

Tina sagde ...

ØJ tror måske alligevel du har ret Susan.... det KUNNE godt være denne:
http://www.pure-fashion.co.uk/cgi-bin/trolleyed_public.cgi?action=showprod_GREENPERFECT

Men jeg er ikke sikker! :) jeg må bosætte mig derovre og vente på hende!!

Dog kan jeg hurtigt se at DEN der jakke har jeg ikke råd til nu lige da ;)

Anonym sagde ...

hejsa
de har den hos schelde i vejen
kram dorthe

Anette Linnea sagde ...

Jeg var også opmærksom i dag, da jeg var på strøgtur i Odense og fandt præcis den frakke. Kan se, at du allerede har fået navnet på designet. Hvis du er interesseret kan jeg skaffe navnet på butikken?

Anette Linnea sagde ...

http://www.desigual.com/#/home/

Tina sagde ...

Dorthe: Ihhh jeg skal over og gramse så!!! Og så skal jeg ind til dig :)

Anette Linnea: Godt at se dig her :) Jeg behøver ikke navnet, for hvis det er lige den jakke, så har jeg ikke råd. Over 2000 kr for en jakke er vist fråds for mig, lige nu as it is ;) Men drømme må jeg helt sikkert!

Anette sagde ...

Ja det er godt nok i overkanten rent prismæssigt. Synes det er sjovt at se hvad de kan præstere hos den/de designere - det er da noget nyt og anderledes. Ikke meget "provins" over det;-)

Anonym sagde ...

Hej igen, det kunne måske være denne her: http://www.houseoffraser.co.uk/Desigual+Shiny+woven+coat+with+print+pattern/123264797,default,pd.html?cgid=300

Det var i hvert fald den, jeg kom til at tænke på ved din beskrivelse - stoffet er silkeagtigt og "kinesisk" i stilen. Jeg så den i Barcelona og den er meget smuk. vh Susan

Tina sagde ...

Anette: Nej der er ikke ret meget provins over den ;) Men ih hvor ville jeg elske at svøbe mig i den!!!

Susan: Wow den er også flot!!! Men det er ikke den ;)
Jeg vill ekøbe den, hvis det ikke var for den figur i nakken! :)

Anonym sagde ...

Hovsa, en lignende jakke har jeg set i Wien. Jeg så hende 2 gange, og tænkte, at hvis jeg så hende 3. gang ville jeg spørge hvor den var købt. Så hende ikke, men har billedet på min mobil, hvis jeg lige faldt over den i Danmark eller andre steder.
Fandt dog ud af at mærket er Desigual, og de faktisk har en butik i lufthavnen i Wien, men da jeg så prisen var jeg ved at falde bag over. Godt 3000 kr. i danske.
Har set lignende i Wien som var kopier fra Kina.
Butikken findes også i Berlin - men varerne skifter hele tiden også jakkemodellerne. Øv -ikke?

Send en kommentar