Dryp dryp dryp

mandag den 20. april 2009

Jeg har leget idag :) Køkkenet blev rigget til med kamera, lamper, farver, spejle, vand osv....

Dette er en leg jeg aldrig bliver træt af!!! Jeg kan godt blive fuldkommen betaget af de utrolige faconer, dråberne kan lave.

Farverne i vandet er 100% som de er knipset. Det vil sige at jeg ikke har lagt farver ind bagefter.

Farvere er opnået ved at lægge kulørte ting i vandet. Disse farver spejles så i dråberne bagefter.


Og så kan man lege yderligere med vores opfattelsesevne, ved at vende virkeligheden lidt på hovedet ;)

Eller måske sådan lidt på skrå??

18 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

Det er da nogle helt fantastiske billeder du har taget, du er da super sej til det, kan godt forstå du ikke kan få nok af den leg :-)

Tine sagde ...

Hvor er dine billeder smukke!
Jeg sidder helt betaget.
Jeg elsker også vand!

Skribenten sagde ...

Det er noget jeg ikke lige selv har tænkt så meget over, men uhh de er smukke de dråber.

Man kan drømme en masse om de dråber :-)

Godnat til the knitting chick.smil

Anonym sagde ...

For søren da ... flotte :-)

Anne Dorte sagde ...

FLOT!!!

IF Stjernen sagde ...

Fede billeder! Igen...

Heidi sagde ...

Nej, hvor er det flot og spændende. Jeg er vildt imponeret. :o)

dk.lin sagde ...

Skal disse billeder ogsaa med til staterne????? De er hammerflotte.

hanneb sagde ...

Fantastisk flotte....og...det grønne...frække:-)

Tina sagde ...

Tanker og spin: Nej det er svært at stoppe igen, nr man står der og knipser dråber :)

Tine: tak :) svært ikke at blive betaget af de flydende element.

Henriette: Tusind tak :) God dag til dig.

Anne: mange tak :)

Anne dorthe: tusind tak :)

Britta: taark :)

Heidi: Tusind tak :) Glæder mig til at se dit tæppe!

Lin: Tak :) Nej disse skal ikke med til staterne. For selvom de ser sjove ud, er det noget næsten alle fotografer på et tidspunkt roder med ;) Tror jeg...

Hanne: Tusind tak :) FRÆK? ;)

Jane sagde ...

De er bare kanon :o)

Anonym sagde ...

Waaaaauuuuwwww!!!

Strikkeheksen sagde ...

Hold da op, du er dygtig - det er ikke uden grund, dine billeder er blevet udvalgt :-)

Anonym sagde ...

Kan da kun blive i godt humør af dine sjove billeder.

MH72 sagde ...

Hej Tina, tak for besøget på min blog - og selv for sidst!
Hold da op hvor er du bare en dygtig fotograf, jeg er da helt betaget af de billeder du har lagt op her på bloggen :-)

Helle K. sagde ...

Fantastiske billeder du har taget :)

Hygge-Strik sagde ...

Det er meget smukke billder du har taget. Jeg er især vild med, at du prøver at gøre dem så naturlige som muligt og undgår for meget computerteknik.
Kram fra Bebiane

Tina sagde ...

Jane: Taark :)

Lykkefanten : ;):) Wee ;)

Strikkeheksen: tak :) Nu rødmer jeg.

Estermarie: Det er da en dejlig ting at jeg kan smitte lidt med humøret :)

MH72: tak skal du have :)

HelleK: Tak :)

Bebiane: Tusind tak. I det her tilfælde vil jeg helst vise dem in natura... ellers er meningen væk ;)

Send en kommentar