Status

onsdag den 18. februar 2009

Jeg strikker stadig på vendestriks vesten. Det går ikke hurtigt. Men natten hvor farmor skulle opereres, sad jeg længe oppe og strikkede. Det gav lige en stor del. Og en pegefinger der er een stor vabel ;)

Jeg er slem til at bruge højre hånds pegefinger, til at trykke venstre pind baglæns med. Og med en knit picks harmony pind, så er spidsen altså spids ;)

Men nå, som i kan se varer der ikke SÅ længe mere, inden jeg er færdig tror jeg. Og så skal jeg ud og finde knapper.

Farmor er kommet fra opvågning. Der lå hun i 24 timer. Faren er ikke ovre mht. infektioner med mere... men vi tænker positivt og håber det bedste for hende :) Tak for alle jeres hilsner!!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super flot arbejde - og det skal nok gå med farmor - Krammer

IF Stjernen sagde ...

Det må være Knit Picks Turbo du strikker med ;-)

Glæder mig til at se den med levende indhold.

Tine sagde ...

Godt at ventetiden blev brugt fornuftigt :-) For det er aldrig rart at sidde og vente på en opration.

Dejligt at høre at det går fremad med Farmor.

Anja sagde ...

WOW hvor er du kommet langt..
God bedring med farmor.

kh Anja

Jette sagde ...

God bedring til farmor. Hvor er den altså flot din vest, jeg MÅ lave såden en.... om lidt ;)

Anonym sagde ...

Wauw, hvor er den flot, men hvad er det der er rundt om halsen på ginen...

Tina sagde ...

svarer mere fyldestgørende senere ;)

Men Inge... det indenunder er denne:
http://tpoulsen.blogspot.com/2009/01/flowers-on-string.html

Mette Lykke sagde ...

Vesten ser helt rigtig ud.. Jeg har strikket en magen til, blot i regbuefarvet og lilla striber.Den bliver meget fin i pasformen.. Så du kan glæde dig. God bedring med din farmor.

Tina sagde ...

Tusind tak for jeres søde hilsner :) Desværre har jeg ikke været god til at skrive her de sidste dage. Håber det bliver bedre igen :)

Mette Lykke: Hmm nu ha rjeg ikke lige en typisk facon så jeg er lidt i tvivl ;)

Send en kommentar