Genbrugsjagt

tirsdag den 13. januar 2009

Jeg har været på genbrugsjagt idag!! Jeg tog afsted for at finde en Cowboyjakke, som jeg skal "re-designe"... og nogen scrabble brikker/spil.

Jeg fandt dog kun jakken. Og en HEL bunke taskehåndtag!! Alle håndtagene var fra én genbrugsbutik, og de kostede... intet!! Jeg lagde dog en 10 kr i kaffekassen.... det var hvad jeg fik lov at slippe ;)
I den anden butik fandt jeg stoffet, der liiige rækker til en taske. Uha jeg elsker sådan noget stof der. Og jakken kom samme sted fra.

Men ikke om jeg kan finde scrabblebrikker nogen steder, til at lave halskæder af!!!! Træls altså....

9 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Arh ja, det var mange hanke. Og helt gratis! Hvad gjorde du ved dem siden du ikke måtte betale for dem??

Anonym sagde ...

Det er jo netop meget populært at lave smykker af Scrabblebrikker i USA (du har vel ideen fra Etsy?), og man kan finde mange på eBay. Og du får i hvert fald ikke vores, det er vores yndlingsspil! :o)

hanneb sagde ...

Måtte også omkring etsy for at få brikker. Har én om halsen i dag, og jeg er bare så glad for den. Så nu er en pakke på vej med materialer...uh ha da, det bliver sjovt at lave noget helt nyt.
Og så har du vist gjort et hanke kup:-))

Tina sagde ...

Britta: Jeg kender hende der står i butikken, og så vidt jeg kunne forstå, var det hende der havde arrangeret alle de håndtag til butikken ;) Jeg gav 10 kr til kaffekassen.

Bettina: Jaaa jeg har nemlig ideen derfra. Og jeg har også set de har masser på ebay... men kan nu så godt lidt at handle danske (læs: dur ikke til ebay osv) ;)

HanneB: De er bare SÅ søde :) vil du ikke bytte nogen brikker for nogen håndtag?? ;) Specielt metalhåndtagene har jeg mange af.
Naah jeg skal vist bare lige hitte ud af ebay OG de der udenlandske priser....

Anonym sagde ...

Sikken et kup, og taskehaandtag der er saa dyre nye. Tillykke med det. Vi glaeder os til at se hvad der kommer ud af det.

Bettina sagde ...

Heldige dig, og det er en godt kontakt af have.
Du inspirerede mig til gå på genbrugsjagt hvor jeg selv bor, og hvis der ikke er nogle hanke, er der måske et par tasker med flotte hanke, hvor jeg kan smide resten af tasken væk. Jeg forsøger :o)

Helle Koed sagde ...

Glæder mig til at se hvad de skal bruges til! :)

Jeg har givet dig en pris! :)

Tina sagde ...

Lin: Ja taskehåndtag er ikke spor billige mere! Så jeg blev xtra glad :) Jeg har dog ikke lige nogen tasker på bedding.

Bettina: Ja jeg følte mig også lige heldigt der. God jagt Bettina, der er tit hanke derude. Om ikke andet, så på andre tasker ;) sådan gør jeg også af og til.

Helle K: Slet ikke sikkert jeg får brugt dem selv. Men så ha rjeg dem at bytte med. TAK for prisen :):):)

Anonym sagde ...

Det er meget fine taskehåndtag. Er du mon skrap til at anvende dem? Jeg har aldrig rigtig fundet tricket til at få stoffet til at sidde pænt. Nogle fif du vil dele ud af?

Send en kommentar