Pral

søndag den 12. oktober 2008

Nanna har okkuperet mit lysbord idag, efter at have givet ordre om at jeg skulle købe æbler!!! Ikke bare æbler, men nogen grønne og ET rødt :)

Hun havde åbenbart gået og tumlet med en idé, der bare MÅTTE omsættes til foto.
Dette er et af resultaterne.... Flot, hvis du spørger mig!
Æblet falder ikke langt fra stammen hva? ;) ;)

Du kan se flere af hendes fotos her!

Nanna søger i øvrigt praktikplads, som fotograf, til næste skoleår!! Så hvis der er nogen der kigger med, som kan tilbyde dette. Eller som kender nogen der kan... sig ENDELIG til :) Uanset sted, i første omgang. Så må vi se om det kan lade sig gøre rent praktisk.

(foto bør ses som stort, klik på det! )

5 kommentarer:

Sascha sagde ...

RIGTIGT fedt billed.
Der er helt klart noget talent der. Ikke at jeg ved super meget om det, men har da taget min del billeder og efter et par år sammen med kameramand/klipperkæreste får man nok en eller anden ide om det:)

Anonym sagde ...

Love your photo Nanna! I was pointed on it by your mother! :) ... Can't read the text ;) but the photo is great!!! :D

Greetings,

Waldo
The Netherlands

IF Stjernen sagde ...

FEDT billed! Det er jeg bare helt vild med. Godt gået Nanna - du har virkelig talent.

Helle K. sagde ...

Det må jeg sige - hun er dygtig :) Godt tænkt og godt udført :)

Anonym sagde ...

FLOT FLOT..
Der er talent der, håber Nana finder en praktik plads.

Send en kommentar