Når man sådan bare skal være derhjemme

mandag den 29. september 2008

Når man nu ikke kunne følge med på festival, må man jo finde på noget andet ;)

Så jeg hev et lærred og penslerne frem og begyndte på et nyt maleri. Denne gang Ferrari relateret! Men det er en kamp op ad bakke... armene vil ikke.... og DET vil penslerne ski heller ikke...

Men nu må det ende som det vil. For jeg hygger mig nu med det alligevel :)

Billedet øverst er fra igår og billedet nederst er ikke en time gammelt endnu ;)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Her fra ser det godt, og en hel del bedre, end det gik for begge ferrarier under gårdagens formel 1 løb. :-(

Jeg håber, at dine arme får det bedre, så du igen kan komme i gang med penselerne.

Knus fra Roskilde

Anonym sagde ...

Hey Tina
Hvor er det irreterende at armene driller! Men billedet ser nu flot ud og farverne er dejligt kraftfulde. Jeg maler også lidt ind i mellem når jeg kan finde tid.. men der er så meget jeg gerne vil nå, strikke, blogge, tegne, male, men tit ender det i venner og hygge. Og det vil jeg jo heller ikke gi køb på :)
Kram Dea

Tina sagde ...

Tine: du har da fuldstændig ret...det var en jammerlig F1 weekend for Ferrari.
Jeg fik da i hvertfald malet færdig nu ;)

Dea: Heeei :) Ja jeg hader når det er fysikken der sætter en stopper for de kreative lyster.
Men du har ret, der er også så mange andre ting man så gerne vil nå ;)

Send en kommentar