Uglen Ulle

lørdag den 21. juni 2008

Nuuuj hvor har jeg kæmpet med den her!!!! Jeg skulle forestille mig faconen på et æg.... dele det i 4... og så tegne de 4 dele i 2d !! Det er SLET ikke så let og den er langt fra som ønsket :)

Men nu endte den sådan. For jeg har haft en datter i nakken, som ikke kunne vente på den blev færdig ;)

Og så måtte geometriformlerne frem igen, for at finde radius på den cirkel som skulle være bunden ;) Det lykkedes....

Uglen er vel ca 20 cm høj, tror jeg. Jeg har endnu ikke målt den. Men lige nu sidder den og ser klog ud, derinde ved symaskinen :)

Her skal der også retfærdighedsvist siges, at idéen ikke er min egen. Jeg har kopieret den ude på nettet ud fra et foto :)

5 kommentarer:

Louise sagde ...

Tina den er trods alt fantastisk - Hvor er du sej:-)

IF Stjernen sagde ...

Hvor er den dejlig! Er det Nannas nye sovedyr? ;-)

Irene sagde ...

Jamen-den er jo helt sin egen - en uglenørd - cute og uden sin lige:-) Unikadesign!

Anonym sagde ...

Nuuuåååårh, hvor er den sød! Den ser helt betuttet ud! :o)
Jeg glæder mig mere og mere over, at jeg er ved at få gravet mig ind til min symaskine + bord, så jeg kan få det flyttet over til noget lys!

Tina sagde ...

Louise: Tak :):)

Britta: Ikke endnu.. Guitar Hero overhalede indenom ;) men hun vil gerne ha den.

Irene: Tak skal du have :) Unika.. jaja luret af efter andres ide.

Bettina: Jaah håber du snart når ind til sybordet, så du også kan udfolde dig ;):) Og taark!

Send en kommentar