Giraffen Ernst

lørdag den 28. juni 2008

Britta har sendt mig noget stof, så jeg kunne sy en Giraf til hendes søn, Rasmus.

Denne grønne sag, kom der så ud af det.

Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, hvorvidt han er en reinkarnation af en flipper, med det lange røde hår :) Men det kan studses efter behag ;)

Men nu mangler jeg også snart fyld. Jeg tror jeg skal ud til Jysk, for at købe billige hovedpuder :) For der går alligevel en del fyld til. Som man kan se på denne Giraf, er den meget pakket og ikke så "bulet" op af halsen og benene. Mere fyld pyntede absolut på modellen ;)

12 kommentarer:

Sascha sagde ...

haha, det der er en cool giraf!
Virkelig fedt stof og flot lavet.

IF Stjernen sagde ...

Hej Tina,

Neeej hvor er den sød! Og jeg har lige aet den på skærmen og den er dejlig blød :-)
Jeg glæder mig til den kommer hjem til mig.

Tusind tak kære søde dejlige Tina!

Knus Rasmus

Tina sagde ...

Sascha:Tak skal du have :) Stoffet er valgt af Britta og jeg må tilstå jeg ikke kunne lide det, lige da jeg pakkede det ud, men for hulen det er fedt nu!!!

Rasmus: Hvor er du sød Rasmus :) Bare vent, inden længe ligger der en pakke med TO tøjdyr til dig!!
Knus til Rasmus!

Anonym sagde ...

Hvor er de bare kære, de giraffer. :o)

Penille Hjortnæs sagde ...

Den er bare SÅ lækker! Som du dog kan med den symaskine!

Nu ved jeg godt nok ikke lige hvad hovedpuderne koster i Jysk, men er du klar over at du kan købe bamse/dukke fyld hos Creativ Company, til billige penge? Se her: http://www.cchobby.dk/omraade/Fyld.html

Lørdags hilsner
Penille

Anonym sagde ...

Nøøj, hvor er den giraf bare top-cool!!
Du er dælme sej til det, Tina!
:-) Britt

Irene sagde ...

Den er simpelthen bare sød og sjov:-)Så fin !

Tina sagde ...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige :):) EN skam jeg ikke om først med ideen til giraffer... så ku jeg have haft solgt nogen :D

Dorte sagde ...

Skøn, skøn giraf - jeg har ikke set den oprindelige, men din er i hvert fald flot.
Og den grønne har det helt rigtige giraf-look i hovedet med ører og "horn" ... hvad hedder de egentlig på en giraf, for horn er det vel ikke ...

Kh Dorte

Anonym sagde ...

Ej hvor sjovt.. Jeg vidste jo ikke du havde en blog, så blev temmeligt overrasket, da jeg faldt over dine fine giraffer, havde jo set dem før inde på kreativsiden.. :)

De er så super fine, med glimt i øjet og det hele ;)

Mvh Laila, "TanteLaila"

Tina sagde ...

Dorthe: Ja det må vel nærmest være horn :) Ellers aner jeg ikke hvad det hedder ;)

Laila: Heeei dejligt at se dig herinde :) og tak for rosen!!

Anonym sagde ...

Hej med dig

Din giraf er bare supper kool vil bare høre hvor man kan få fat i de mønstre?Du kan skriv til mig på Silvana@speak-out.dk

Hilsen silvana

Send en kommentar