Luft under vingerne

lørdag den 10. maj 2008

Det er lige hvad vi har haft idag :) Vi tog alle tre ned og besøgte min bror på Flyvestation Skrydstrup. Sammen med os var min mor, min bror, hans kæreste og hans svigerfamilie.

Vi fik set en del af flyvestationen. Nogen af os for første gang, andre af os har været der en del gange efterhånden ;)
Inden vi ankom, havde der været lodtrækning om nogen flyveture blandt de ansattes familier. Min svigerinde vandt turen i denne omgang :)

GOSH hvor var det fedt at se det brede smil og høre hende fortælle, med en glad boblen i stemmen, om hvordan det havde været at tumle rundt oppe blandt skyerne ;) Jaja , de få skyer der jo var. Der var nærmest skyfrit og meget varmt. Jeg tror vi alle kom lettere indianerrøde hjem.

Nå, men da ikke alle kunne vinde en flyvetur i et propelfly, måtte vi jo finde andre løsninger ;) Så vi tog ned til Svæveflyklubben, der ligger inde på millitærets område. Og SÅ fik vi flyveture !!!!

Først manden min, som aldrig havde fløjet før. Bredt var smilet da han kom ned :):) Det er SÅ fedt at flyve.
Dernæst svigerindens far og dernæst bror og SÅ mig, inden min bror tog sidste tur :)

Jeg har jo prøvet det før, men det er SÅ totalt fedt hver eneste gang ;);) jeg tror jeg må spare sammen til eget certificat ;) Forestil dig at sætte dig godt tilbage i sædet.... vente og se tovet foran dig blive spændt ud og SÅ sætter det hele igang.... fra 0 til 100 på 3 sekunder!!! Og dernæst totalt stilhed mens man bare kigger ud på det hele, sådan lidt ovenfra.... *suk*

Men mon ikke jeg skal have timer i ind og udstigning??? ;) Det her ser ihvertfald ikke særligt graciøst ud!!!

Jeg tror jeg har en millard millon billeder fra dagen idag. Og jeg aner virkelig ikke hvilke jeg skal vise! Men jeg kan sige at jeg har haft en ganske formidabel dag!!! ;)

Der var også opvisning dernede. Det er altså noget der kan sætte min puls helt op i højeste gear :) For HULEN hvor det siger godt når de lige vender føntørreren ind over publikum ;)
Jeg får bare aldrig nok af det ... Også af dette har jeg nok 300 fotos....

Nu vil jeg plante mit legeme på sofaneseren og lade dagen synke ind ... god aften til jer alle derude :)

1 kommentar:

Helle K. sagde ...

Det lyder godt nok som en fed dag. Man kan fornemme farten på billedet.

Send en kommentar