Det gyldne sand

tirsdag den 6. maj 2008

Idag skulle gaven fra os, sies ;) Der var 1500 kr i 10'ere, gemt i 2.5 kg sand!! Lidt uretfærdigt synes Nanna vist ;)

Det er da noget der giver flash backs, det her... fra da hun var lille ;) Og gaven skulle da også lissom sige: "Velkommen til de voksnes rækker, min pige. Her er en skovl og en spand"! ;)

Heldigvis har jeg, en sød og skøn pige, der efterhånden har udviklet en god portion selvironi ;) Så hun gøglede rundt med sand og spand til ære for fotografen!

Men når man efter endt sining, har en gylden bund i spanden, så er det ikke sådan at kimse ad ;)

Pengene er lige blevet omsat til en lækker pink iPod Nano 8 GB!! Så nu kan hun høre vild rock og "mærkelig musik", uden at genere os andre ;)

Jeg selv, er endnu ikke landet efter konfirmationen. Jeg er stadig sååå træt og lettere udkørt. Men jeg har fået det sidste ordnet. Med betaling af kok og forsamlingshus. Dejligt!

Men jeg har ikke rigtigt ro i måsen til at sidde og skrive så meget. Så jeg har ikke været så god til at få svaret på alle jeres dejlige kommentarer... men jeg looover at få gjort noget ved det møøøj snart !!!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

det var da en rigtig god ide...den nupper jeg til om to år, hvor min yngste skal konfirmeres :-)

Karina sagde ...

Til lykke med din smukke datter. Kjolen blev da rigtig, rigtig fin og noget helt specielt når hun selv har været med til at lave den. Det var da en sjov idé med en "begravet skat" - en lidt udvidet udgave af "Find Holger".

IF Stjernen sagde ...

Hi hi - så var det jo den helt rigtige idé du fik :-) Godt at se at hun kan finde ud af at arbejde for pengene ;-)

Knus Britta

Lise sagde ...

Smuk pige og fantastisk kjole. Hvor er det fedt at konfirmationskjoler ikke længere skal ligne små brudekjoler! Til lykke med hende!

Bettina sagde ...

Fik aldrig ønsket tillykke med datteren! Og god fornøjelse med iPod'en, dem ved vi jo man får stor glæde ud af. :o)
Sjovt med hendes flotte kjole - når man ser konfirmationsbilleder i avisen, har de alle sådan en enkel, tætsiddende, stropløs (?) sag på med strutskørt og sjal eller bolero!? Det er pudsigt, som der endda er mode i konfirmationskjoler, og at den på en måde følger brudekjolernes stil.

Tina sagde ...

Anne: Den snupper du da bare ;) jeg har selv snuppet den andetsteds såå... ;)

Karina: tusind tak skal du have :)

Britta: Haha ja er lettet over at hun sys den var lidt sjov!!

Lise: Tak :):) Ja der er lidt mere POP i dem idag !!

Bettina: Ja mode er der vist i alt tror jeg :)Men sjovt at se som kjolerne har ændret sig hen over årene.
Men i år var det meget korsager og stola'er ;)

Rimkogeren sagde ...

Kunne man bestille 10-20 kg af sandet???

Anonym sagde ...

Sjovt ide - det ser da ud til at hun hyggede sig med det :-)
Stine

Tina sagde ...

Bo: du må ned i brugsen... jeg købte 2½ kg for ganske få kroner ;);)

Stine: Hun morede sig da, selvom vi vist var lige "dumme" ;)

Send en kommentar