Sneak peak

torsdag den 13. marts 2008

Jeg har svunget penslerne idag.

Idag gik det bedre, efter min egen mening! Jeg havde fuld musik i ørerne, med blandede bolcher, fra iPod'ens indre :)
Rigtig glad og forårsagtig stemning det gav mig indeni... Omend trætheden for tiden føles altoverskyggende!

Jeg har fået brugt noget mere af mit udhamrede zink. Det er altså morsomt at kombinere lærred, maling og metal :)

Det færdige billede får i at se imorgen, når metallet er godt forankret på det! Og hvor lyset forhåbentlig er godt!

4 kommentarer:

hanneb sagde ...

Det ser rigtig godt ud, skønne farver...glæder mig til at se mere i morgen:-)

Unknown sagde ...

Wauw.. Det ser flot ud! Kan vi så få det at se :0)

Rimkogeren sagde ...

Venter spændt.

Tina sagde ...

Hanne, Gitte og Rimkogeren: Så er der en opdatering :);) Tak for jeres hilsner!!

Send en kommentar