Spidsblomst

fredag den 1. februar 2008

Når nu opskriften går under navnet Spidser, må dette jo være en spidsblomst ;)

Jeg er ved at strikke Sifka's "Spidser" af noget garn der hedder Noro Kochoran, som består af 50% uld, 30% Angora og 20% silke. Dejligt at røre ved :) Det er et enkelt nøgle jeg har byttet mig til inde på Ravelry.

Jeg må tilstå det er et lille mønster der tiltaler mig MEGET, da jeg er en klovn til at memorisere en opskrift, men det går lige med den her ;)

Onsdag i næste uge, håber jeg på at kunne bytte noget Lucca, med et nøgle Noro Silk Garden, eller to ! Og så skal der lige strikkes lidt flere spidser!

Nanna er i byen i aften. Nabobyen holder åbent i hallen, for unge, en fredag om måneden. Hvor man for 30 kr kan komme og benytte alle facilliteter! Det slutter klokken 23, så jeg kan lige nå at strikke lidt mere. Jeg synes det er et kanont tilbud, som da også samler en hel del unge!

Fingrene kan jo, som i kan se, lidt mere idag! Og nu venter en uge med 3 børn i lejligheden ovenover (uha), så der bliver jeg fyldt med rastløshed. Så mon ikke der snart kommer noget ud af de zinkblomster jeg lavede den anden dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar