Rataouille

søndag den 24. februar 2008

Hahahaha av min mave :)

Jeg har lige set Ratatouille, sammen med familien! Den skal altså bare ses, den er sååå morsom!!
God historie, godt tegnet... bare rigtig godt sat sammen :)

Jeg er een af dem der oftest ser film når de er kommet på DVD. Husbond gids ikke biografer og datteren er nået til en alder hvor det er sjovest med vennerne. Så jeg venter og smækker benene op i sofaen og skramler med slikposen, så højt jeg vil, herhjemme istedet.

Iøvrigt skal jeg også altid tisse midt i en biograffilm, men sjovt nok ikke herhjemme, under en helaftensfilm... Murphey's lov??? ;)

4 kommentarer:

Tineke sagde ...

Hi hi, ja, den ér nemlig hyyyle morsom, og et stort hit herhjemme (og det er i alle aldersklasser :))

Hav en god mandag!

Anonym sagde ...

Ja, det må være Murpheys lov...og filmen den er så sjov og god...den har vi også set i hjemmebiografen..

Rimkogeren sagde ...

Underligt
når man nemt
og bekvemt
vil tømme den kære blære,
kan den sagtens lade være!
MEN....

Tina sagde ...

Tineke: Jaah den er og den skal helt sikkert ses igen :) !!!

Anne: Uha det er en der skal ses igen!! :)

Rimkogeren: Ha ha ha som du kan skrive det! Det er så sandt :)

Send en kommentar