Besøg fra Ravelry.com

onsdag den 6. februar 2008

Så er jeg lige hjemvendt fra et lille træf hos B C Garn i Kolding. Der var besøg fra det store Amerika, nærmere betegnet Kimberly/Somebunnyslove, fra Ravelry.com

Jeg er jo som altid ret nervøs når jeg skal møde mange mennesker på een gang :) Godt nok kendte jeg jo et par stykker fra et strikin og nogen via deres blogs. Meeen det ændrer ikke på sommerfuglene i maven :)

Men det blev gjort til skamme. Jeg var godt flankeret af Julia, Britta, Tineke og Bettina, som jeg følte mig SÅ godt tilpas sammen med :) Derudover "kender" jeg jo Maja fra Garn.dk og jeg føler jo lidt jeg kender Anne fra "Hverken fugl eller fisk". Og Hanne fra "Haaar du nu købt garn igen;) " har jeg jo også læst med hos.

Så det var jo slet ikke så slemt. Og har jeg glemt at nævne nogen, må i endelig ikke tage det højtidligt, for jeg er SÅ dårlig til navne!!! Så skriv det til mig ;)

Alt i alt var det hamrende hyggeligt. Først at lytte til en sprudlende og sød Kimberly, der i den grad smittede med sin entusiastiske strikkehumør!! Så dele en sandwich og en vand med dejlige strikketøzer mens man gramser hyldemeter efter hyldemeter af garn, mens man sukker over at pengepungen slet ikke er stor nok! Jamen kan det så blive ret meget bedre? NEJ! ;)

Jeg beherskede mig, som altid derinde. Jeg købte "kun" 4 bundter Lucca og 2 bundter Soft Silk.
Med mig hjem havde jeg også et SKØNT sjal, strikket og hæklet i Kauni, af Britta! Hun er en engel og laver de smukkeste ting! Vi byttede også noget garn. Hun manglede noget Lucca og jeg sukkede efter at prøve noget Noro Silk Garden... sååå bytte bytte købmand! ;)

Billeder må i vente med til imorgen. Der er ikke ret godt lys lige nu og jeg orker ærligt talt ikke ;)

5 kommentarer:

Tineke sagde ...

Det var nemlig bare rigtig hyggeligt, Tina. Det var begejstring hos Kimberley, og den kunne man ikke andet end blive smittet af.

Hyggelig, hyggelig aften...

Mange hilsner, Tineke

PS Synes nok jeg så dig flashe en Noro Silk Garden under min næse, skønne farver, glæder mig til at se hvad du tryller af det.

Anonym sagde ...

HVor lyder det til at have været en dejlig aften...kunne da have ønsket at være der :-)

Julia Zahle sagde ...

Selv tak for en god aften, Tina!!!

Unknown sagde ...

Ihhh hvor jeg dog kender det med sommerfugle i maven. Godt det gik godt. Jeg glæder mig til det bli'r min *tur*.
KH Siffe

Tina sagde ...

Tineke : Jeg tror nu bare det bliver til en gang Spidser mere :) Det var det det var bestilt til, men da jge ikke kunne vente prøvede jeg med det andet garn først ;)

Anne: Jaaah du skulle have været med :) Det var hyggeligt!

Julia :) Tak!!! Godt at se dig og din smukke mave!

Siffe: Jeg er glad for at det gik så godt ! For en skønne dag må jeg vel få overbevist mig om at der slet ikke er grund til at være nervøs inden ;) Jeg håber du får overvundet nogen "vejbump" også :) Knus!

Send en kommentar