Coca Cola Trucks

lørdag den 24. november 2007

Ja jeg må jo tilstå at jeg ikke var lige så glædeligt overrasket, som børnene der var der ;)

Jeg var faktisk ret skuffet over disse lastbiler, som skulle forestille de biler jeg i mange år har set på i Coca Cola reklamerne.

Men sandt at sige var de kun ynkelige udgaver af de originale. Men de var der, jeg så dem, jeg knipsede dem ;) (billede bør ses i stor størrelse)

Nanna og veninden holder dobbelt fødselsdag idag. Selvom Nanna faktisk først har fødselsdag til februar, blev de enige om at holde det sammen. Så venindens mor, der elsker at arrangere sådanne ting, fik lov uden at jeg brokkede mig ret meget ;)

Så de og klassen hygger sig til kl. 20 iaften, hvor de sikkert har fået smovset sig en tromsyge til ;)

Med sig, havde Nanna en "pindgris" som jeg havde syet... bare i andre farver, end den sidste jeg lavede. Det er sjovt som de plysdyr vækker "Nåårrrh" og "Næææh" blandt de store tøser :)
Også denne gang, ligesom sidst, fik dyret en lille stoftaske om halsen, med pengegave i.

3 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Jeg er sikker på at Rasmus vil synes at de er fede ;-) Men jeg gider nu ikke fare ud i den anden ende af byen bare for at se dem!

B

Anonym sagde ...

De ser noget hyggeligere og mere julede ud med lys på :-)
http://www.flickr.com/photos/schjerning/2047227930/

Tina sagde ...

Stine, du har ret :) MEN de ligner da stadig ikke dem i reklamerne!!!! Der er jo også lys på siderne ;)

Send en kommentar