Nomineringer og dårlig samvittighed

tirsdag den 11. september 2007

Jeg er stolt !!! Jeg er blevet nomineret!! Og faktisk mere end een gang! Men jeg har ikke fået gjort noget ved det... og det er jeg flov over!

Jeg har brugt ALT for meget tid på at have ondt og at gå og småtusse og glemme de ting jeg burde... Men jeg håber inderligt at det er bedre sent end aldrig!!

To gange er jeg blevet nomineret til Rockin' Girl Blogger. Den ene af Britta og den anden må jeg med blussende kinder, indrømme at jeg ikke husker hvorfra!!! (stor stor stor undskyldning)


Meningen er så at jeg skal nominere fem andre bloggere, som jeg tit besøger :) Jamen er i klar over at jeg besøger 50+ blogs HVER dag? Blogs som jeg alle synes er noget unikt og som jeg elsker at læse med på? :):)

Jeg vil hellere kaste den op i luften og lade alle jer skønne bloggerfolk derude, gribe een hver og vide at jeg ELSKER at læse med hos jer :)

Den anden pris er 'Power of Schmooze Award' !! Hvor Yt og Mette har nomineret mig!

Forklaring: Schmooze Award er prisen til bloggere som ubesværet snor deres veje ud og ind af blogosfæren og efterlader venlige spor og smil og på den måde, med glæde, skaber nye venner på vejen. De indskrænker ikke deres besøg til kun at gælde de rige og succesfulde men bruger også tid på at byde nye bloggere velkomne. De er dem som drager hinanden ind i meningsfulde samtaler og de nægter at lade sig nøje med en simpel hilsen (goddag) - i hele processen lykkes det dem at skabe en følelse af nærhed og venskab".

Den her er jeg umådelig stolt af!!! Tænk at i er nogen der føler at jeg spreder smil og venlige spor! Det gør mig varm indeni at modtage sådan en dejlig pris!!!
Igen skal jeg vælge nogen ud og nominere jer!! Det KAN jeg da ikke? Jo hvis jeg igen må vælge hele min liste af over 50 blogs, som jeg hver dag følger!! :)
Grib prisen, spred den.... for den spreder varme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar