Net og nåle

tirsdag den 18. september 2007

Igår drillede vores internet IGEN! For filan hvor er der efterhånden mange dage hvor det forsvinder i små glimt og modem må rebootes.

Men nu er det begyndt at forsvinde halve døgn af gangen :( Så jeg venter på at Stofa får fingeren ud og gør noget ved det!! Det er da træls at betale for noget der ikke kører.

Men det gav tilgengæld tid til at få vasket lidt tøj igår ;) Og syet lidt mere.

Jeg fik lavet denne nålepung, da mine nåle før lå i en lille "lynlås-pose", hvor man skulle være heldig lige at "hælde" den rigtige nål ud ;)

Nu ligger de fint i orden inde i pungen.
Der er et par billeder mere på min 5. flickr konto ;) Her!

5 kommentarer:

Faster´s corner sagde ...

Det er da helt vildt hvad du får syet og flikket sammen af små og fine projekter i de her dage....
Mon ikke du har fået lidt nye stoffer på lageret! "SS".
Er det i Tilda´s bøger du finder mange af dine ideer, eller er de frit fra overkøjen? Jeg har i perioder lavet lidt får, engle og lign fra Tilda - hun har fine og lette vejledninger.

Glæder mig til at se den næste produktion.

Kender godt det med at være "lukket ude" af nettet, vi har også en del problemer og især mig, fordi jeg kører trådløst og er langt fra "modtageren"!

Krista....

Kludemutter sagde ...

Så fin den er, så er der styr på dem.Måske man skulle tage sig sammen og få lavet en nålebog.

Anonym sagde ...

Hvor er den sød!
Og hvor har du mønsteret fra? Er det frit opfundet eller hvad?

Karina sagde ...

Hvor er den fiks og smart. Kender godt rodet i nålene, men det kunne da godt være at man en dag skulle tage sig sammen og gøre noget ved det. Får desværre ikke syet så meget som jeg gerne ville:-(
Hilsner fra
Karina

Tina sagde ...

Krista: Denne er også fra en Tilda bog. Jeg er desværre ikke nogen god opfinder sååå ;)
Åhh fårene fra Tilda er også søøøde! men ikke om jeg fatter hvordan man syr ansigtet på....

Yt: Den er SÅ nem at lave Yt, så bare igang ;);) Den er lille praktisk og oveni købet også sød at se på.

Maria: Tak! :) Jeg har mønstret fra Tildas hus bogen.

Karina: Tak :) Den her skulle du starte med så, den er ganske nem og ligetil. men husk at stryge noget vlieseline ind i flapperne som nålene sidder fast i... mine har det ikke og nålene glider med tiden tror jeg.

Send en kommentar