Jeg er blevet bombe-tagget ;)

lørdag den 29. september 2007

Jeg er blevet tagget af både Gitte B. , Jette H. , Mette og Bettina.

Tak til jer alle 4 fordi i lige tænkte på mig :) Det varmer mig at blive valgt. Fordi det viser at nogen har siddet og tænkt på mig, og det gør mig stolt og glad!

Jeg har været lidt langsom med at få skrevet de syv om mig, af grunde i alle ved.
Men NU er jeg klar!!

Reglerne er som følger:

  1. Link til den, som har tagget dig.
  2. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
  3. Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget.
  4. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

De 7 om mig:

  1. Jeg elsker et godt glas vin, men bryder mig ikke meget om øl.
  2. Jeg er biltosse. Mest veteraner! Min store drøm er en Ferrari 500 F2 (Men DEN er mere end sjælden såååå.... Der er kun bygget 6 af dem )
  3. Jeg er xtremt meget B-menneske! Jeg er den der sover længst i huset og går sidst i seng. Jeg hader vækkeure inderligt.
  4. Jeg kom et år for tidligt i skole fordi jeg hylede over at jeg VILLE i skole!!
  5. Jeg er tit meget ked af at jeg er sådan en "skrøbling". Jeg ville gerne så meget og have et fedt job. Istedet blev det en førtidspenion og en "lille stemme der altid minder mig om ting jeg ikke må/kan!"
  6. Jeg er VILDT dårlig til at sige nej! Og om muligt endnu dårligere til at sætte en pris på de ting jeg fremstiller... det er nærmest en fysisk umulighed for mig ;)
  7. Jeg drømmer om at få et flycertifikat til svævefly og etmotors fly!!*Såårrrk*

Har du lyst til at lære mere om mig, har jeg allerede skrevet 100 om mig , som du finder ude i siden ;)

Jeg ANER ikke hvem jeg snart skal tagge! Der er så mange der allerede ER blevet det :)

Så grib den i luften venner!! Fortæl 7 om jer selv! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar