Hvad er nu det?

søndag den 30. september 2007


Bogstaver svæver forbi
nogen flyder sammen
danner ord
danner sætninger
danner meninger
flyder sammen i et budskab
fik du sagt det du ville?

Nu har jeg ikke drømt noget jeg kunne huske, i rigtig rigtig lang tid! Men i nat drømte jeg et digt!! Mig - et digt - drømte det!!

Jeg digter aldrig!!

Dermed slet ikke sagt at det er hverken godt eller skidt det jeg drømte. Men jeg forstår det skisme heller ikke!! Hvorfor drømme sådan noget? Hvad betyder det?

Hvor er det dog mærkeligt :)

2 kommentarer:

Faster´s corner sagde ...

Tina.....jeg kender godt det med, at jeg sjældent drømmer noget jeg kan huske klart og tydeligt efterfølgende - men når det så endelig sker, så er der som regel et tydeligt budskab til mig, som jeg heller ikke altid forstår, uden hjælp!

Tina, hvis du vil forsøge at forstå drømmen, må du en tur om biblioteket eller ha kontakt med en person der kan sådan noget drømmetydning.

God søndag og drøm sødt, med tanker til dig fra Krista.

Tina sagde ...

Jeg har forsøgt at læse om det før. Men synes ikke jeg drømmer i såkaldte drømmesymboler ;) Eller også forstår jeg ikke at tyde dem.

Men jeg har aldrig drømt et digt før og tænkte at det da var lidt sært! :)
Tak og drøm sødt til dig også :)

Send en kommentar