Et telefonopkald

søndag den 9. september 2007

Et telefonopkald gjorde os opmærksom på at mine forældre var til veteranbiltræf, lige her i nærheden.

Det havde jeg da glemt alt om. Så vi måtte op af sofaen, hvor vi var ved at se Formel1.... men da det ikke flaskede sig som vi håbede, tog vi istedet et lille smuttur, til træf :)

Her var lidt for enhver smag: MG, Triumph, Corvette, Opel, Volvo, Porsche, Pontiac... og mange flere... og et HAV af motorcykler!! Masser at øve lidt fotografering på ;) Det er ikke altid nemt med skrappe kulører og solskin! Men det gør et Polfilter meget ved og så er det pludselig sjovt at få de skrappe farver i linsen...

Den blå skønhed øverst er min fars MG TA fra 1938. Som jeg har været med til at bygge op... med mine små fingre der kunne nå ind i de kringlekroge min far ikke kunne nå ;)

Sådan lyder historien. Men sandheden er at jeg da har hjulpet, bevares! Men ikke i så stor udstrækning som jeg nok gerne ville have gjort det. ;)

Men vi har nu altid været med i garagen og pillet og rodet og raget, ved alle de biler der har været derinde. Så vi har helt fra små lært at pille, skifte og reparere :)

Drengen på billedet til højre, er ikke nogen dreng ;) Han snød lidt ved første øjekast.... Men man skal ikke lade sig snyde ;)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Flotte billeder og biler. Der er nu en sjæl over gamle biler og deres historier.

Tina sagde ...

Tak Janne :) Ja det er ikke helt som nudagens blik!! meeen siger dog heller ikke nej til en spritny Ferrari, Lamborghini eller Ford GT40 i Gulf farver ;);)

Send en kommentar