Bare sårn lige...

torsdag den 6. september 2007

Bare sårn lige for at vise at jeg stadig lever ;) 35 cm kauni strik er det blevet til. Jeg elsker at sidde og kigge på at det skifter farve. Jeg kan ikke huske hvilke farver der gemmer sig længere inde i nøglet.... så det er "dagens overraskelse" ;)

Jeg får ikke lavet så meget kreativt, de her dage, som jeg gerne ville :) Mine døgn forsvinder som dug for solen.

Min mor har idag haft brug for chauffør, efter at hun har brækket skulderen! Så skal der ske en masse med sygehus, sygedagpenge, forsikring osv osv osv ... :)

Men jeg kan mærke at det ikke er lysten der mangler... ej heller ideerne! Og det være sig egentlig både grafik, strik, sy og hækle osv osv.
Nææ der mangler bare timer og finanser ;)

3 kommentarer:

Karina sagde ...

Det der med mangel på timer det er vi vist en del der kender til. Jeg kunne da godt bruge en dobbelt-op på døgnets timer. Tænk hvor mange idéer man kunne få overført fra skitser til virkelighedens verden, WOW....
Hilsner fra
Karina

Britta sagde ...

Ja begge dele er jo noget skidt at mangle.
Stakkels din mor. Det er da et stort arbejde at være kommet til skade (som om det i sig selv ikke var nok).
Super søde servietskjulere du har fået lavet.

Tina sagde ...

Karina: Jaaah det kunne nu være skønt nogen gange at kunne fordoble døgnets timer :) Og have en bundløs pengekasse ;)

Britta: ja det er ikke altid sjovt at mangle!!! Ja jeg har ondt af min mor, hun har det rigtig dårlig med at være bevægelseshæmmet og være den der har brug for andres hjælp!!
Tak for rosen :):)

Send en kommentar