Oprydnings salg

onsdag den 29. august 2007

Idag fik jeg mig taget lidt sammen til at få ryddet lidt op!!
Jeg havde lovet mig selv at få gjort noget ved det ;) men igår gik lidt op i hat og briller.

Jeg har KUN nået kontor/soveværelse indtil nu... men det siger heller ikke så lidt ;) Det ved de som har set det!!!
Der bugner med lærreder, papir, blyanter, modelbiler, plakater, tegneremedier en masse, computere plus udstyr og meget meget mere... nåh ja og så en seng, klædeskabe, knagerækker og møj mere i den dur! ;)

Undervejs i oprydningen, fandt jeg disse 3 malerier... malet af undertegnede.

Mon der er nogen der er interesserede?

Maleri 1: 50 x 60 cm canvas u/ramme. 350,-
Maleri 2: 40 x 40 cm canvas u/ramme. 150,-
Maleri 3: 50 x 70 cm canvas u/ramme. 350,-

Send mig evt. en mail på momsen(@)stofanet.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar