Rastløs

torsdag den 5. juli 2007

Det er hvad jeg er i dag! Jeg har lyst til så meget og får ikke gjort en pind!

  • Bølgetæppet mangler nok ca. 12-15 rækker... men gider ikke rigtigt helt lige nu.
  • Vinduerne skriger på vask - meeen sys heller ikke det er så sjovt endda.
  • Jeg har 4 malerier jeg burde male (bestilling) - meeen... nej, det gider jeg heller ikke helt.
  • Solen skinner af og til og der er flotte skyer,... og jeg vil så gerne køre en tur ud og knipse... men...
  • Generel rengøring ville heller ikke være nogen luksus... men er det måske sjovt?
  • Græsplænen ligner næsten en mark der er klar til at slå hø på... men helt ærligt, det er for strengt.

I det hele taget, kan jeg vist bare ikke helt gøres tilfreds idag. Måske det hænger sammen med en nat med galdesten. Jeg sov først omkring kl. 4 og stod op ca. kl. 10. Jeg er træt og udmattet af mange timer med ondt...

Så bliver man lidt ligesom børn.. børn der keder sig og intet er godt nok! ;) Vi må sørmer håbe det snart går over...

2 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Fair .. for lidt søvn og ugidelighed er bare helt i orden ;o)
Der er en ny dag i morgen :o)

Tina sagde ...

Hej Yt :) Det har du ret i ... desværre havde jeg bare også en galdestenstur i nat. Men i skrivende stund føler jeg mig ikke helt så krøllet indeni, som igår :)
I er jo på vej på ferie nu.. og jeg sender jer en varm ferietanke.. NYD DET! ;)

Send en kommentar