Ude-hygge og babypipper!

fredag den 8. juni 2007

Vejret på terrassen har været formidabelt idag! Så jeg har siddet ude og hæklet på den sidste del af tæppet... langsomt... men hæklet :) jeg mangler stadig 10 rækker!

Da jeg havde siddet lidt, kom Nanna hjem og nød muligheden for at lave lektier udendørs idag :)

Vi blev enige om at vejret var rigtig ægte is-vejr! ;) så der blev guffet nogen dejlige lolly'er!

Mens vi sad og guffede is, hoppede en lille fugleunge rundt på terrassen og kiggede på os. Det endte dog med at vi kiggede lige meget på hinanden tror jeg ;) Den var sød og meget lidt bange.

Selv moderen fodrede den en meter fra os.

De var helt ligeglade med at jeg kravlede rundt på alle fire, med et kamera. Det ses tydeligt på det ene billede, hvor den næsten hopper ind under Nanna ;)

Carsten vækkede mig godt i morges og fortalte at der var sådan en lille fyr derude, og at han havde filmet den med sin telefon, så jeg kunne se! Men da jeg kom ud senere, var der en del fjer på græsset :(.... så jeg troede den var død. Men ikke desto mindre, så vi den (eller en magen til) senere da jeg kom ud og sidde!!

Søde er de altså!!
(prøv at klikke billederne store)

5 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Jeg hepper på dig... mon ikke de 10 sidste rækker flyver fra hånden og nålen? ;-)
Og hvor er det billede bare skønt!!! Sådan en lille pusket fjerbold!

Britta sagde ...

Åhhh, hvor må det være dejligt at være så tæt på enden (af tæppet altså :-)
Jeg håber de små dunbolde har lidt mere respekt for katte, end de har for dig og Nanna. Det ville jo være dejligt, hvis de fik lov at sætte næste generation i verden til næste år.

Vivian sagde ...

Uuuuh for en sød pipper du dér har knipset!
kender godt dét med at strikke/hækle helt langsomt - det vil jeg faktisk gøre nu ;-)

kh Vivian

Tina sagde ...

KarenS: Jo imorgen flyver der nok et par rækker mere ;) I aften var vi i byen, så der blev ikke hæklet noget!

Britta: Jaah håber osse den finder respekten frem, den lille dusk! :)

Vivian: Jamen langsomt er vel lige så godt som hurtigt??? ;);)

Anonym sagde ...

Lille søte fugleungen! Visst er de også noen undre!

Send en kommentar