Pulsen atter normal

søndag den 17. juni 2007

SÅ er jeg faldet lidt ned igen!! Men jeg synes stadig det er noget rigtigt HØ at Tom ikke vandt!! :) Han tager det laaangt pænere end jeg gør! Jeg ER altså en dårlig taber....

Men jeg giver Capello ret... det var godt det var ham der tog skraldet, og ikke Tom. Det havde vist ikke været ret godt, hvis Tom allerede igen skulle tage et ordentlig skrald med nakke og hovede!!

Nååå men jeg KAN altså også godt tænke på andet ;) Nanna var i avisen idag. Det var en artikel om den sommerlejr, hun hvert år er med på! Hun hader billedet.... men jeg synes nu det er et okay billede!

Hvis nogen skulle være i tvivl, så er det Nanna der sidder ned.

(artiklen kan klikkes stor)

2 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Den lejer har mine børn også været med på, der er ved at være et par år siden sidst. De har begge gået på en katolske skole. Vi bor lige ved siden af næsten, over for lyng kirke.Vi er ikke kristne, men de har begge haft stor glæde af turen afligevel og så er det jo ikke nogen skade til at se og høre om det at være kristen.

Tina sagde ...

Hej Yt :) Vi er nu heller ikke synderligt Kristne. Men som du siger, så er det en herlig lejr. Jaja de får da en del at høre om Gud og Jesus og de 10 bud. Men det er nu heller ikke ringe livsværdier trods alt ;)
Nanna glæder sig afsindigt til i år! Igen! ;)
Aj jeg troede i boede i Fredericia by... det vil sige vi kan næsten vinke til jer når vi kører derned? :):)

Send en kommentar