Malerhjerne

onsdag den 6. juni 2007


ER det mon det jeg er ved at få?? At dømme efter motiverne her! ;)

Nej endnu et maleri blev til idag, mest ud fra Nanna's ønsker!
Jeg har dog linet op til ET mere (sidste), i samme genre. Men som mere ligner det første!
Bare så veninden har lidt at vælge imellem.

Nanna er syg idag!! Hovedpine, hoste, mavepine... det hele... undtagen rigtig feber!!

Det startede i forgårs med hosten og snøften.... Rigtig surt er det!

Men det har livet lidt op at sidde og kigge på maleriet tror jeg :) Men nu er hun flad igen, og dejset om på sengen! Jeg føler med hende! :(
Jeg håber hun snart bliver frisk igen, for på fredag skal hele familien ud og spise hos vores venner, som også skal have maleriet :) Det glæder vi os til alle sammen.

2 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Super duper .. som det første ;o)
God bedring til Nanna, håber hun er frisk til fredag !!

Tina sagde ...

Takker Life :):) Det vil hun bare være ;) Hun glæder sig helt vildt... også fordi de har to store heste!

Send en kommentar