Farver og firkanter

lørdag den 2. juni 2007

Nanna er idag kommet træt hjem fra en uge på skolelejr, på fyn. Glad men træt :)

Så vi har siddet stille idag!
Vi har siddet og kigget garn igennem og valgt hver vores farver til et tæppe eller lignende.

Jeg har valgt farverne øverst oppe! De bliver til endnu et bølgetæppe, eller til en form for trøje i oldemor firkanter :)

Nanna har valgt farverne nederst og hun ønsker at det skal blive til et bølge-sengetæppe til hendes værelse :) så jeg ved hvad jeg skal lave et stykke tid fremover ;)

Jeg har også øvet mig lidt på firkanter idag :) Så her ser i min aaaallerførste firkant nogensinde ;) Det er kun blevet til denne ene idag.... men andre skal prøves af også :) Skal jo lige se om jeg kan!!!

6 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Flot firkant, kan man få et kursus "GGGGGG

Tina sagde ...

Ja bestemt!!! SÅ længe det er de "lettere" firkanter ;) Der findes nogen vildt flotte .. men også ret indviklede nogen...dem har jeg endnu ikke forsøgt *Griner*

hanneb sagde ...

Ja, selvfølgelig kan du. Se bare, det blev da en smuk firkant.
KH Hanne

Britta sagde ...

Du bliver da snart noget af en haj til det hækleri :-)
Jeg er spændt på at se, hvad garnet ender med at blive brugt til.

Julia Zahle sagde ...

Du kan jo alt - Tina!

Klem

Frida sagde ...

Jeg synes, at det er flotte farver, som I begge har valgt ud. Passer meget godt sammen på hver deres måde.
Ja, du bliver helt sikkert meget optaget den kommende tid :)

Send en kommentar