Lidt hækleri

mandag den 7. maj 2007

Igår aftes fik jeg hæklet lidt videre på bølgetæppet. Hele 5 rækker blev det til ;)
Det synes jeg selv er meget på det brede tæppe *Griner* Det ender med at kunne dække hele Saxo'en til, når jeg er færdig ;)

Lige nu kan den bruges som knætæppe til 4 personer!! Desværre har jeg ikke 4 personer der vil være model for mig, så jeg kan bevise det. Men det kan vel nemt forestilles uden??

Ellers står den vist på lidt fornufts arbejde her i huset idag... øv! Men lidt senere skal der være tid til at hækle lidt flere rækker ;)

5 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Knætæpper er vel heller ikke det værste man kan have, vel?

Kh og god fornøjelse
Karen S

Tina sagde ...

Karen du har da helt ret *Griner* Men den er lidt speciel lige nu.. da der kan sidde 4 under den, på rad og række!!

Unknown sagde ...

Ih hvor det kører for dig Tina!!
Mit blir ikke længere.. Ikke endnu ihvertfald, og mon ikke det er fordi jeg har gang i noget som er mere spændende??
Hi hi.. Jeg er kørt sur i tæppet altså, men nu fandt jeg jo også et hos mine forældre som var færdig og det blir flittig brugt:-)

Britta sagde ...

Du får da hæklet noget. Her går det altså ikke så stærkt, men dog fremad :-)
Weekenden er brugt i haven og dagen i dag på sofaen (mavepine, øv), og så kan jeg ikke hækle samtidig. Godt der ikke deadline på ;-)
HIlsen Britta T.

Tina sagde ...

Gitte; Jeg har også haft en pause fra tæppet :) omend det er hyggeligt at sidde med, så trængte jeg til at lave noget andet også :) Men opgive det...d et gør jeg ikke ;)

Britta: Nahh den har jo osse holdt stille længe nu ;) Så der skulle ske lidt!
Aiii mavepine er ikke sjovt, det kender jeg kun for godt :( Håber du har det bedre igen!! Nahh deadlines har jeg heldigvis heller ikke på mit tæppe ;)

Send en kommentar