Ud i det blå

lørdag den 28. april 2007

Atter engang fik vi lysten til at køre en tur ud i det blå. Ingen planer ingen kiggen på klokken :)
Vi kørte nordover denne gang, bare sådan for at prøve lidt nyt. Vejret startede ud med at være noooget ustadigt. Solen skinnede i Lunderskov, men bare 20 km nordpå buldrede mørke skyer frem. Og endnu 20 km nordligere, småregnede det.
Men Pliinngg, i Århus strååålede solen! :)

Nede ved stranden, så vi disse paragliders :) *SÅÅÅK* bare at stå og kigge på dem, gav mig vildt lyst til at prøve!!! Det må være et skønt udsyn deroppe fra, give en sjov kildren i maven og en lækker frihed!!

Det kunne skisme være sjovt at føje til listen over skøre ting jeg har prøvet i luften ;) Som svævefly og enpropels SAAB fly ;) JUHUUUWIIII!!!!!
(Billederne kan klikkes større)

3 kommentarer:

Britta sagde ...

Jeg ville være lidt bange for at komme til at tisse i bukserne, hvis jeg hang deroppe ;-)
Jeg er ikke god til det med højder, men det må da give en skøn fornemmelse af frihed at kunne svæve sådan rund.

Tina sagde ...

Britta, ohhh du skulle prøve det :):)
Jeg kan stadig nemt fornemme min første svævefly-tur :) Næsten lydløst at glide rundt deroppe.. DET er fedt!! En-propelleren er lige så sjov, bare på en anden måde! Den kan trække nogen vilde G, så man næsten ikke kan løfte armene *Griner* UHA jeg øøøøønsker mig et flycertificat SÅ meget!!!

hanneb sagde ...

Hu-hej. Tror nok også jeg er en pivski...bliver nok luftsyg.
KH Hanne

Send en kommentar