Toni taske på vej

onsdag den 11. april 2007

Jeg har lige slået masker op til en ny "Toni" taske ;) Jeg fandt noget gråt uld, der var gledet ned bagved mit andet garn. (føltes lige så godt som at købe ;) ).
Det er godt nok kedeligt gråt... men det er garn og det er uld!!!! Så må der gøres lidt mere ud af pynten!! :)

Jeg havde tænkt at lave små blomster af uldrester. Men det kom jeg hurtigt fra igen, da jeg kun har uldrester i grå farver, sort og brun ;) Ikke ligefrem de mest farvefulde blomster ;)

SÅ jeg skal på jagt. Måske noget uld med farveforløb i.... det kunne se godt ud!!

Tæppet går det kun langsomt med idag... jeg kunne mærke jeg trængte til at lave lidt på noget andet også :) Men det bliver ikke glemt!!! Jeg er stadig lige vild med det!! :)

2 kommentarer:

Julia Zahle sagde ...

*host* Rødt uldgarn kan fåes her på matriklen på lørdag...

Tina sagde ...

Julia... jeg glæder mig ;)
Carsten har tilbudt at bringe og hente,,,, så jeg ikke farer vild ;) Og jeg har alligevel ikke noget at bruge bilen til, mens jeg er hos dig alligevel ;)

Send en kommentar