Sved på panden

tirsdag den 10. april 2007

Puuueha, jeg har GODT nok, haft sved på panden idag!!!!!
Min dag startede med, at jeg liiige ville sidde og tjekke e-mails og se om der var sket lidt på kommentarerne herinde :) Men så fryser min pc... og det eneste der er at gøre, er at tage "død-mands-knappen"!!!

Det er for så vidt okay... det har jeg jo gjort før, hvis det gik helt i ged. Men så startede problemerne. Hver gang jeg forsøgte at tænde dyret, kunne jeg høre den startede... og gik ud igen, inden der var gået 2 sekunder... *shit*
Det gjorde den så tre gange og fjerde gang, hostede pc'en op i omdrejninger igen!

Men, strax jeg var kommet lidt igang igen, måtte jeg igennem samme tur....

SÅ var det at panikken kom snigende op langs rygraden, som en isnende følelse, og ståpels til følge... !!!! 100 GB fotos *hvin*

Aldrig har jeg haft SÅ travlt med at brænde x antal tusinde billeder ud på DVD'ere :):) Div. Logo's og andet grafisk jeg var ved at arbejde på osv. Jeg fik reddet hvad skulle reddes (håber jeg).
Og hvad sker der så??? Pc'en har kørt upåklageligt siden i middags!!!!

Men nu er jeg forberedt!!! De vigtige ting ER gemt nu ;);)

(var det nogen der snakkede om backup???? )

2 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Ahh ja, fysiske back-ups er nu en dejlig ting... som min kære mand erfarede da hans computer gjorde nogenlunde det samme og han dermed mistede en hel dags arbejde på sit speciale (var der nogen der sagde at han var muggen?) ;-)
Godt at der er sikkerhedsnet på nu!

Kh Karen S

Tina sagde ...

Uha det er så suuurt at miste!!!! :) Jeg har før mistet en hel pc med billeder, breve, websites... ALT!! :) så jeg burde ellers have lært!

Men man tænker altid: Imorgen kan jeg tage backup.. eller i næste uge... for pc'en kører jo fint ;)

Send en kommentar