Sikke en dag

mandag den 16. april 2007



Ja jeg sidder stadig og sukker dybt over ikke at have min egen pc, hvor alt ligger hvor man gemte det!!

Men nå, ud over pc bøvl, så har dagen da været ret god!! Den startede med at posten bankede på med en pakke til miiiigggg :):):)
En stor pakke uld, som en slags løn for at have lavet et logo :) Tak Merete!

Når jeg har en ditto grøn og ditto brun, så går jeg igang med den grønne og brune Noni taske ;) Den er jeg nemlig HELT vild med!!

Men hver ting til sin tid lige pt.....
Nanna og jeg fik også en stund ude i haven. Hele 33 grader var der på et tidspunkt ude på terrasse ;) Skøøønt for mine knogler! :D Jeg var dog ikke så heldig at få knipset lige da der var 33 ;)
Selv træerne elsker det kan man se, de store knopper er nu så småt ved at blive til rigtige blade! Så nu varer der ikke længe før at disse rakler begynder at sende deres støv og pollen ud. Så giver det godt nok et par dage på terrassen der er lidt svære for mig :) Men skidt... hellere det OG varmen! :)

EN god dag til jer alle derude!

6 kommentarer:

Githa sagde ...

Nøj for en lækker dag på garnsiden Tina :-)

Det andet er - undskyld udtrykket -øv-røv.

Jeg nyder at følge dine taske kreationer og er vildt imponeret hver gang noget dukker op.

Måske jeg en dag skal få dig til at lave et spændende logo til min blog også ;-)

Kh Githa

Tina sagde ...

Githa, Tark :)
Ja det er skisme surt når ens pc driller sådan!!
Du siger da bare til! Men jeg tror gerne jeg lige vil have min egen pc tilbage først ;)

Githa sagde ...

Ja, det forstår jeg gerne du vil Tina. Det er jo der man har alt liggende. Bare tanken om at hele mollevitten skred ud af min :-(

Gisp...tror lige det får mig til at lave en back up med det samme...

Jeg venter på at høre din egen er kommet hjem igen og forhåbentlig uden for mange mén.

Githa

Tina sagde ...

Jaah skynd dig at tage en backup mens tid er Githa ;) Det er ikke sjovt først at være bagklog ;) AJ jeg havde lige taget backup i sidste uge da den drillede lidt første gang. Men jeg fik ikke gjort det for den sidste uges tid. Men der nåede jeg da osse at gemme en del ;) Øvs sådan er det jo!

Britta sagde ...

Hej Tina.
Øv hvor er det surt med din pc.
Sikke en dejlig pakke du har fået. Nu glæder jeg mig bare til at se, hvad du tryller frem af garnet.
Tak for sidst i øvrigt, det var superhyggeligt. Hilsen Britta T.

Tina sagde ...

Heej Britta,
Ja det var rigtigt hyggeligt!!! :) Tak for knapperne igen, det kom bag på mig ;)
Jeg skal have fat i en grøn og en brun mere med tiden. Og så vil je strikke en Noni taske mere :) Den grønne/brune med pink blomster ;)

Send en kommentar