Sådan endte det

onsdag den 18. april 2007

Så blev tasken trukket lidt i facon og blomsterne valket hele to gange :)
eVilla kryber ikke så meget som Lucca :) Så blomsterne er blevet noget større end beregnet!!! Men jeg kan jo evt. vælge kun at sætte en blomst på så! :)

Men jeg mangler at skaffe mig noget foer, håndtag og snaplås. Så den ser lidt halvfærdig ud stadig :)

Men til eVilla's ros skal det siges at det bliver møøøøj blødere efter vask ;)

Str på taske før valkning:
Bredde i toppen: 34 cm, Bredde i bunden: 45 cm, Dybde: 15,5 cm, Højde: 28 cm
Str på taske efter valkning:
Bredde i toppen: 30 cm, Bredde i bunden: 34 cm, Dybde: 11 cm, Højde: 19 cm

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tina

Jeg er vild med dine blomster. Hvilken opskrift har du brugt til dem? Jeg er sikker på at de lige passer til min taske..

Lisbeth, Brønderslev

Tina sagde ...

Hej Lisbeth, Det er "Noni" blomster :) Jeg har også brugt dem på min sidste taske... der har jeg bare strikket flere omgange med kronblade :)
Noni finder du på www.nonipatterns.com

Anonym sagde ...

Hej Tina
Super flotte tasker du laver, begynder du ikke snart at sælge ud af dem, du kan da ikke bruge så mange tasker. kh mia

IF Stjernen sagde ...

Min røde taske (hvor du har fået resterne) har jeg vasket ved 60 grader og så filter det altså meget!! I min maskine... Det er meget forskelligt fra maskine til maskine.

Både tasken og blomsterne er flotte.

B

Tina sagde ...

Hej Mia, hvilken ville du købe da? ;) Jooo jeg kan da ikke bruge alle dem! Men først kigger jeg mig mæt på dem... og så kan det da godt være jeg sælger nogen af dem ;)

Britta, aaah jeg vaskede først en 40 graders finvask og så en 40 graders alm. vask :) Det er også valket fint nu... men ikke krøbet så meget som jeg havde troet det ville :)
Tak for rosen!!

Jette sagde ...

Den er blevet meget flot, stolt af at have set den live i lørdags og at garnet var så blødt kan jeg ikke glemme. Go vind med monteringen....

Tina sagde ...

Heej Jette :) Jahh det er nemlig vildt blødt og lækkert!
Tak! :) Jeg har ikke noget at montere videre med ...og det er træls for nu er jeg heeelt vildt rastløs*griner*

Githa sagde ...

Den er blevet rigtig flot Tina.

En fantastisk ting det med valkning. Jeg har aldrig prøvet det og tror heller ikke jeg tør. Men jeg kunne godt forestille mig nogle valkede puder i min sofa, så måske en dag jeg kaster mig ud i det. Og så ved jeg jo hvor jeg skal spørge om råd ;o)

Githa

Julia Zahle sagde ...

Hvor er den flot!

Tina sagde ...

Githa, det skal du da have prøvet :) Det er sjovt at valke.

Julia: Tusind tak :):)

Send en kommentar