Operation Påskeglad - Min gave

lørdag den 7. april 2007


Idag ankom en "Operation Påskeglad gave", her hos mig :) MUMS.... jeg var så heldig at modtage både noget lækkert chokolade og noget spændende the!!! :)

Man skulle ihvertfald tro at min påskeven ved hvad jeg godt kan lide. For begge dele er meget meget godt ramt. Jeg eeelsker chokolade og jeg er stor thedrikker!! :)

Desværre kan jeg ikke takke min påskeven personligt. Så hvis du læser med her, skal du vide at jeg er meget taknemmelig og at din gave er faldet i riiigtig god jord ;)

Jeg har forsøgt at gætte hvem du er!! Men jeg kender ingen der hedder "The Pollyanna Principle" ;) Men jeg kender en del der bestemt besidder en ukuelig optimisme, som Pollyanne princippet jo går ud på. Så at skulle pege een ud, det er svært for mig ;)

Nu vil jeg sætte mig ind og hækle på bølgetæppet, og nyde en god kop the til ;)

3 kommentarer:

Tina sagde ...

Aj Helle, hvordan fandt du den adresse??? *Griner' Jeg har søgt og søgt på google!!! :D
Ja du burde ha' et påskeæg :D Hvad er adressen?

Anonym sagde ...

Hej Tina

Velbekomme - nej jeg kendte ikke dig eller din weblog(selvom jeg ledte højt og lavt med de sparsomme oplysninger jeg havde)så indholdet var bare heldigt ramt ;)

Tina sagde ...

Haha, næste år burde man måske tilmelde sig MED weblog adresse ;)

Men godt du blev fundet!!! :)

Send en kommentar