Langt væk hjemmefra

fredag den 6. april 2007

Idag har hele familien været langt væk hjemmefra. Nanna blev hentet kl. 8.30 imorges af min lillebror. Han og Nanna har længe planlagt at de skulle over og se Eksperimentariet... og hvis de fik tid, også Planetariet.
Derefter skulle de spise hos nogen af min brors venner, for derefter at ankomme hjemme igen, temmeligt sent :)

Nanna har glæææædet sig længe til denne dag. Og nævnt det for mig mange mange gange.
Men da min bror kom, var hun totalt cool !!! Jow hun var da NÆSTEN klar til at tage afsted....

Hun har en alder lige nu (13 år) hvor man ikke rigtigt ved om man
er voksen eller barn.


Tør man vise begejstring sådan bare lige? Er man så barnlig??
Men jeg ved det... og min bror ved det også... hun har glædet sig meget!!!
Nu er jeg bare spændt på at høre, når hun kommer hjem, hvordan dagen er gået.

Manden og jeg startede bilen og tog een af de ture vi begge godt kan lide!! Simpelthen bare at køre rundt, og se de ting der pludselig dukker op :)
Turen går oftest fyn rundt, hvor manden er så godt kendt, og har en masse ting at fortælle.

Imens gløder kameraet og jeg suger indtryk til mig :)
Jeg ELSKER den bakkede natur... de grønne marker, der spirer på livet løs... træerne der kæmper i solen, for at få knopperne til at springe ud! Det bare skriger af forår :)

Turen gik denne gang både til Fynshoved, Kerteminde, Odense og omegn.... og mange km langs kyststrækningerne. Ih hvor jeg elsker havudsigt!!! :)
Så på souvenirlisten idag, er der ca. 170 fotos og noget så banalt som 3 hulsten!! Jeg er skør med hulsten og jeg ved ikke hvorfor ;)

Der var desværre ikke så varmt idag, som i sidste uge. Men dog varmere og smukkere end lovet i vejrudsigten igår :) Blæsten var, ifølge mig, bidende kold!!! Men solen varmede så godt.
Faktisk tog manden den første soppetur Anno 2007 ;)

Alle billeder kan klikkes større :)

5 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Ahhh, Danmark er nu smukt i solskin og blæst...
Tak for de dejlige billeder, der bragte smil og solskin her hos mig.
Kh Karen S

Julia Zahle sagde ...

Fyn er dejlig! Og du er god til fange Fyn i dejlige billeder!

God dag!

Tina sagde ...

KarenS: Velbekomme :) Jaah Danmark ER nu smuk!! Dog glæder jeg mig til det hele er mere grønt og udsprunget ;)

Julia: Ja vel er Fyn dejlig ;) Derfor går turen også næsten altid den vej.
Tak for rosen :):) Det er nemt at knipse det man kan lide!

Britta sagde ...

Dejligt med en køretur uden noget man skal nå til en bestemt tid. På Fyns Hoved er jeg vokset op. Jeg skal derud i morgen til påskefrokost (sammen med min lille familie) hos min mor og far, og så kan det da godt være vi lige skal ud og runde spidsen, hvis vejret er til det. Hvis det blæser en halv pelikan i her i Odense, kan vi være helt sikre på, at det blæser en hel derude.
Håber Nanna havde en skøn tur.
Hilsen Britta T.

Tina sagde ...

BrittaT: Jaah det er skønt bare at trille derudaf og se hvad der sker :)
Oh så er du opvokset et rigtigt dejligt sted! Der er virkelig lækkert derude!! :)

Send en kommentar