Blomsten sprang ud

onsdag den 14. marts 2007

Så er blomsten, den store, klar til valkning. Faktisk så ligger den lige nu og tumler rundt i vaskemaskinen, på en 40 graders alm. vask :)

Jeg er temmelig spændt på at se resultatet bagefter, må jeg sige!!

Sjovt nok, så har bladene forskellige nuancer.

Dette er helt tilfældigt... eller skal vi sige sjusk fra indkøbers side ;) Jeg glemte at kigge farvenr. da jeg købte et ekstra nøgle den anden dag.

Men til mit held, kan man sige, så ser det faktisk ret godt ud i dette tilfælde ;) Men havde det nu være til en trøje, så var det nok ikke så heldigt!!

Puueha jeg sidder og tripper efter hvor store blomst og blade bliver... For lige nu er blomsten RET stor i forhold til tasken ;) Meen blomsten ved jeg også, kryber en hel del.
Bladene ved jeg ikke noget om endnu, for det er noget helt 3. garn.

(husk billeder kan klikkes store)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Waw...blomsten er utrolig fin. Synes den vil passe meget godt til farverne på tasken :D

Tina sagde ...

Hej Frida, Tak skal du have :) Ja farverne spiller fint synes jeg :) Nu er det bare str. der skal passe!

Send en kommentar