Uhh kan ikke vente

torsdag den 15. februar 2007

Hvorfor er det lige at jeg aaaaltid bliver færdig med noget spændende kl alt for sent om aftenen???

Hvornår lærer jeg at planlægge det bedre???

Nu har jeg strikket min første blomst nogen sinde! Førhen har jeg altid hæklet blomster og troede faktisk ikke man kunne strikke sådan een *griner rødmende* (jaja man lærer jo så længe man lever ikke? )

Men nu mangler jeg at valke min blooomst!!!

Men når man bor i et boligkompleks, med vaskekælder, er det sjovt nok ikke hamrende populært, at placere sig i kælderen, foran vaskemaskinen, der larmer og hopper og danser; med et latterligt glad og forventningsfuldt smil i hele fjæset, kl midnat, for at se en smuk blomst blive til!! INGEN forstår det!!!!!

Så jeg har besluttet, for husfredens skyld, at jeg venter til imorgen formiddag ½ minut over 10, hvor jeg igen må vaske ;)

Den blev lidt stor min blomst, men mon ikke den alligevel kan gøre sig på en Twisted taske?? I lyserød måske :)

(Mystisk ser den ud når den ikke er syet sammen endnu :) )

(husk billederne kan klikkes store)

5 kommentarer:

Anette sagde ...

hej. Hvor har du fundet opskriften på den flotte blomst? Tigge?
Flot blog.
Anette

Anonym sagde ...

Sikke da en sjov måde at strikke en blomst på. Hvor finder man en opskrift på den.
Jeg kan også smadder godt li' dine tasker, de er godt nok flotte og særprægede med "slangerne".
KH Lise

Rikke sagde ...

Mon ikke din blomst bliver mindre i vask? :)

Tina sagde ...

Hej Anette,
det er en blomst fra NONI Bags... prøv at søge på google, hun laver SÅ mange flotte tasker!! Jeg kan ikke sådan dele opskriften her på en blog;)

Lisestrik:
Som beskrevet til Anette er det en NONI Camellia blomst og den kan købes i de mange større udenlandske internetbutikker. Jeg har endnu ikke stødt på den herhjemme :)
OG tusind tak for rosen!!! :)

Rikke,
Jo den blev en del mindre ;) Den ligger til tørre lige nu. Og jeg er meget spændt på om den bliver ved at føles så TUNG ;) Der skal en hel del taske til at holde på den;)

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Uha, jeg glæder mig til at se den! Mht. vikingesnoningen, så er den faktisk ikke sværere end at sno en enkelt snoning, det er jo bare gentagelser, der bliver forskudt! Bare klø på!

Kh Karen S

Send en kommentar