På besøg hos garn-pusheren

tirsdag den 6. februar 2007

Så var jeg på besøg hos min garnpusher idag. Jeg er stadig ikke rigtigt faldet for at købe garn over nettet.
Men det er nu mere fordi jeg ikke aner hvad jeg køber :) hvis der står lækker blød kvalitet... så og så mange gram pr meter og bla di bla...
Ja så fatter jeg ganske enkelt nada af det ;)
Jeg skal ud og mærke og føle og se!

Måske om mange år når jeg har mere fod på skidtet, at jeg så er klar på at lave masseindkøb via ebay eller lignende! Jeg misunder jer der kan!

Ihvertfald købte jeg idag 2 x 400 g Lucca! Brunt og lysegrå, og igen til tasker! Min kære mor har fødselsdag her d. 20 februar, (samme dag som min datter forøvrigt) og hun faldt for min cykelslange-model og bad mig om ikke jeg ville lave sådan een til hende, men at den skulle være brun.
Så jeg har taget hende på ordet... hvad hun ønsker skal hun få!! Hun fortjener det!! :) Og samtidig blev jeg jo da lidt stolt af at hun faldt for min taske ;)

Så jeg skal have lavet en taske magen til den sidste, bare i brun. Derudover skal jeg hitte på nogen flere tasker med andre skøre indslag på.

Desuden håber jeg at kunne bytte mig frem til en bestemt NONI taske opskrift, med den smukke camellia blomst på. De tasker jeg ønsker mig er: In The Sculpture Garden, Felted Carpet Bags og Three Sassy, Skinny, Tube Baguettes. MEN mest af alt selve Camellia blomst opskriften!!!!!

Jeg har dog ikke det helt vilde at bytte med... det skulle være maskemarkører, perler, eller ligefrem købe din opskrift hvis du alligevel ikke længere har tænkt at bruge den :)

Som en rettelse vil jeg lige sige at jeg til den grå cykelmyg taske, IKKE har brugt Lucca FINO... men Lucca!! Såå se bare, jeg aner ikke hvad jeg køber.. ikke engang når jeg står med det i hånden *Griner* Aj det skal lige siges at hos BC Garn i Kolding er der ikke ligefrem badaroler på keglerne med garn... så my mistake!!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tina

Uha sikke noget lækkert garn du har købt.....men ak jeg må hellere vente, er med i "Brug af dit garnlager" og så er det jo meningen, at der skal strikkes fra lageret.:-))

Tina sagde ...

Hej Bebiane :) Det er superlækkert og blødt ja... jeg er faldet for det garn :)
Avs ja du har garnstop... godt jeg ikke har det også :( Men okay mit lager er heller ikke ret stort!! Og INTET uld ud over det jeg har købt til tasker nu her :)

Hav en god strik-in idag!!

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Uha, det er vist godt, at jeg ikke bor i nærheden af Kolding... så kunne mit indkøbsstop få alvorlige problemer ;-) Men heldigvis har jeg holdt mig på dydens smalle vej indtil nu... (bare vent til jeg bliver sluppet fri igen!!!).

Jeg kan da godt forstå, at din mor er faldet for din taske. Den er jo helt vildt flot.

Kh Karen S

Tina sagde ...

Hej Karen, *Griner* Det tyder på du må begynde nu på en opsparing til indkøb af garn, når du bliver sluppet fri igen!! :D
Men ellers er det et fedt sted at købe garn, fordi der bare er meter efter meter med hylder med garn, at mærke og føle på!!! :) I alskens farver og kvaliteter!!!

Ja men jeg troede ikke min mor ville falde for sådan noget, der var så anderledes :) Selvom hun er en smart kvinde, så troede jeg denne taske var FOR anderledes*Griner*

Send en kommentar