Om 45 minutter

onsdag den 14. februar 2007

Om 45 minutter er min mor's fødselsdagsgave færdig!
Endnu en cykelmyg taske, men denne gang i en lækker chokoladebrun efter hendes eget ønske :) Og en anelse længere hank... IH GUDER hvor jeg dog synes det er træls at strikke hanke *griner*

Jeg er noget spændt på at se hvordan den kommer til at se ud. Selvom jeg egentlig ikke har lavet ændringer siden sidste cykelmygtaske :)
Men ENDNU engang glemte jeg at sy tasken sammen VRANG MOD VRANG*G* Og det irriterer mig gevaldigt, da jeg jo godt kunne se på den sidste taske at vrangsiden var flotte valket end retsiden!!!

Men jeg havde syet så godt sammen så et forsøg på at pille op, vist ville have ødelagt mere end det havde gavnet :(
Så det må være!

2 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Sikke en produktion du har gang i (har du et skjult samlebånd i baghaven?) ;-) Nej, er bare imponeret over din kreativitet og energi. Glæder mig til at se den chokoladebrune!

Kh Karen S
Ps. har altså tyvsjålet din twisted taske ide og er i gang i en til mig selv ;-)

Tina sagde ...

Hej Karen,
Nej ingen samlebånd og ingen doping ;)
Nej jeg har bare ikke andet at lave. Jeg er førtidspensioneret og har kun en lille 3 vær. lejlighed :)
Så når opvasken er taget og tøjvasken overstået... så kan jeg lave hvad jeg vil. Og hvis jeg ikke strikker meget hurtigt, så har jeg arme til mange timer ;)

Helt iorden med tasken... glæder mig til at se din taske når den er færdig :)

Send en kommentar