GODT NYTÅR

søndag den 31. december 2006

Et rigtigt godt nytår, skal lyde herfra, til alle jer der læser med derude :)

Et interessant år, på godt og ondt er liiige ved at være forbi og et nyt skal til at starte! Lad os håbe at året 2007 vil blive et rigtigt godt og spændende år, med mange gode oplevelser og et godt helbred!!

Ja fårene skåler jo, og fejrer nytårsaften. Men nok ikke helt af samme grund som du og jeg ;) Men nok mere fordi de ved at en masse strikkere, idag, sidder til bords og nyder en god nytårsmiddag, (forhåbenlig ikke lam) og har glemt alt om strikketøjet for en dag.
Så fårene kan beholde lidt af frakken denne aften.

Meeen jeg må nok indrømme de ikke helt har brug for ulden idag. Her hvor jeg bor, har der hele dagen været fint solskin eller lette skyer. En lille bitte byge kom forbi til eftermiddag og temperaturen ligger, lige nu, i skrivende stund på hele 7 grader! Det ER et underligt år, hvad angår vejret, det er det virkelig!

Jeg håber vejret i 2007 arter sig lidt mere efter normalen igen!!

GODT NYTÅR til jer alle derude!

PAS godt på jer selv derude i aften... det siges at krudtet i aften lever deres eget liv. (grunden vindstød af stormstyrke, som er lovet).

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt nytår til dig også Tina
Flot og anderledes blog, jeg kan virkelig godt lide den.
Kh. Bebiane

Tina sagde ...

Tusind tak Bebiane!! :)

Send en kommentar